Tuesday, September 29, 2009

SekociNorlie di merata2...rata kepala sentoloranku sedara-mara daaa)

Ni kenai la kan? anak dara ku ituw..

ni hat bawah ni pulak anak ku no er.. ntalah no bper..bersama kakNor (kekandaku no 3)
ha ni nk habaq mai, hak baju purple ni cucu sulong omak den no 1, dah 25 tahun dah..see gatai gak nk berfelt (heheh apasal aku ckp utara... ilang dah jawa aku nok!!)ops x ready lagik nih...ni sebahagian jek masuk frame..Mak Ngah punya rombongan (kakak ku no 2) lom masuk mai..dia anak 6 kids..heheh sori lu lambat kadai gambar totop!!

ha gambor bawah ni..ni la Kak Long aku..ngan anka boungsu dia Zafira

ni pulak gambor...sis in law ku no 2..

Rasanya masih belum terlewat nk ucapkan salam lebaran...heheh 1 week before nk raya x sempat nk ucap...kerana tak terucap...heheh makcik bz nak...

Ni sambungan entry sepit rambut tuk anak2ku...ku budget tuk kekanak bawah 5 tahun jek.. so dah buat la sepasang2 tuk ank2 ku ituw...alih2 hat umuq 18 sampai la ke umuq 45 semua nk jugak...mana cukup...so terpaksala bahagi2..tuk mak tuk pak..tuk kak tuk dik...korangggg...dah tu siap paksa Maksu korang ni jahit lagik...Habis korang raya mak su ko yg comel ni nak raya ngan benang? Banyak cantik.......

Tp rasa seronok pulak bila semua cukup 25 anak2 aku + kekandas2 tu itus pakai...hehehe..rasa bangga + hati berbunga2 plak...heheh

*maaf gambo kureng skit, norlie nan ado digicam, hp pun jdlah...ok peeeerrr...canggih gak ni kan..hek..hek...

Align Left

post signature


No comments:

Post a Comment

You may LOVE it to :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...