Thursday, April 1, 2010

Hidup Bola...

Wahhh tajuk...pelik bebenor..ehhehe...itulah tema untuk entry kali ini...this is special request from my fwenss Nazli Yanti.. she and her husband gila bola..makan bola..tido bola...dan secara tak langsung diwarisi oleh anakdara kesayangan mereka...HANI YASMIN (eheh entry sebelumni dah jadi nama artis..yasmin hani...pepandai haku jek tukau nama..)... She is sooo cute...got the rambut maggie yang menjadi idamanku.. almaklum lam keturunanku nan adoo rambut maggie..

Mmmm...berbalik kepada bola...Oleh kerana fanatik ngan Liga Negeri (mmm Piala Malaysia la...) maka tercetusnya idea ini...

Boring jek la kan asik jersi jek tuk melambangkan negeri...haaa kita make it different!! macam ni lagi semangat nak tengok bola kan..hehheh



Mmmmm tau tak this colour is for what negeri?.... kalau tak tau mmg kena masuk sekolah balik...penat cikgu ajar warna2 bendera negeri...kalau Jalur Gemilang pun tak tau mmg nak kena...

Haaa!!! pandai...YES is for PERAK DARUL RIDZUAN.... (huh terngiyang2 pulak lagu negeri Perak...


Perak darul Ridzuan..
Negeri yang indah permai...lama dah tak dgr lagu tu...mmm pasal dah turn tu Sinar FM...kalau turn tu Nasional FM mesti ada kan...

*More picas here .. sorry fr the image resolution, im using Mobile-phone Camera

post signature

No comments:

Post a Comment

You may LOVE it to :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...