Wednesday, April 21, 2010

Kite Kertas Surat Khabar Lama

..Surat Khabar Lamaaa!!! .....Surat Khabar Lamaaa!!! Terngiyang2 sora apek jerit bli surat khabar lama..since leh baca on-line news, leh kira bper kali aku bli surat khabar sekarang..eheheh

Dulu kecik-kecik Norlie suka main kite...nak beli tak mampu, lagik2 buat waw.. dulu kecik2 blajar buat waw + layang-layang masuk lam silibus sekolah..seingat aku aku buat masa darjah 3... Wahhh lamanyaaa... tahun berapakah itu?
Sekarang kat kedai 2 RINGGIT dah ada... berlambak-lambak...tp Wana nak Mama dia buatkan jugak... dah 2 minggu dia suh aku buat kite...

Balik kampung dia tanya lagik..mana kite dia x siap2... huhuuu janji kena kotakan kan...


Mmm teringat kecik2 dulu buat kite ngan surat khabar... so aku guna lidi penyapu..(malas nk carik buluh)...kertas surat kabau lama and gam tepung ubi (rumah nenek mana ada gam nak...sib baik nenek ada tepung ubi, lebih buat kuih...)
Bila tengok bebudak ni main, teringat aku kecik-kecik dulu, tp seingat aku kite aku mmg terbang tinggi tau dulu!!! siyesss wa cakap lu!!!!

post signature

No comments:

Post a Comment

You may LOVE it to :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...